قیمت دان مرغ برای جوجه گوشتی

برای جوجه مرغ های گوشتی انواع مختلفی دان تولید می شود که این دان ها اغلب با استفاده از معتبر ترین کارخانه ها تهیه می گردند و در قیمت های بسیار مناسبی در جهت تولید محصولات پروتئینه بکار می روند.
جوجه های گوشتی امروزه با استفاده از دان های مختلفی پرورش داده می شوند و رشد می یابند. دان هایی که در این خصوص عرضه شده نیز بیشتر بوسیله کارخانه های معتبر تهیه می شوند و در تولید شان هم بهترین منابع پروتئینه، ویتامینه، گیاهی و حیوانی استفاده می گردند.

انواع دان مرغ

دان مرغ محصولی سرشار از مواد مغذی است که دارای انواع گوناگونی می باشد و برای انواع طیور تولید می شود. این محصولات برای بوقلمون ها، قرقاول، مرغ های تخمی، جوجه های گوشتی یا بلدرچین ها و دیگر طیور پرورشی تولید می شوند اما هریک ازین محصولات به نوع متفاوتی از یکدیگر فرموله می شوند و مواد مختلفی در تولید شان دخیل هستند بعنوان مثال استارتر محصولی است که برای جوجه های گوشتی مناسب است و با دان مخصوص قرقاولان یا بوقلمون ها تفاوت دارد و اگر بوقلمون های بالغ از استارتر مصرف کنند به هیچ وجه نمی توانند نیازهای اساسی شان را رفع نمایند و دچار کمبود می شوند و در نتیجه تولیدات خوبی نخواهند داشت.
با این وجود امروزه دان مرغ و طیور با چندین شکل متفاوت عرضه و تولید می گردند و هریک در قیمت های گوناگون بفروش می رسند مثلا دان استارتر کیسه ای معمولا قیمتی بین دو هزار تا هجده هزار تومان دارد و میان دان از دوهزار تومان تا 15 هزار تومان قیمت دارد.
ناگفته نماند قیمت دان بسته به وزن و نوع مواد بکار رفته و میزان آنها در تغییر است و لی بطور کلی می توانید با قیمت کمی بهترین خوراک و دان را برای طیور پرورشی ازجمله جوجه های گوشتی فرآهم آورید.
منبع: خوراک دام و طیور ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما