قیمت تجهیزات مرغداری

قیمت تجهیزات مرغداری وابسته به چه عواملی است؟تجهیزات مرغداری امروزه اغلب وابسته به بازار درون کشور و البته دلار و نوسانات بازار و همچنین تحریم های اقتصادی می باشد.در این مطلب می خواهیم توضیحاتی درباره ی قیمت تجهیزات مرغداری،انواع تجهیزات مرغداری و تولید این محصول بدهیم با ما همراه باشید.تجهیزات مرغ داری برای سهولت خوراک طیور و …. بسیار مهم است.

قیمت تجهیزات مرغداری

قیمت تجهیزات مرغداری با توجه به موادی که در ان ها به کار برده می شود تعیین شده و اغلب با یک دیگر متفاوت است.جنس های مختلف به کار رفته،نوع جدید و مدرن تجهیزات،کارکرد خوب ان و راندمان دستگاه ها و همچنین نوسانات بازار روز کشور که با فراز و نشیب فراوانی رو به رو است تعیین می شود.تجهیزات جدید مرغداری که امروزه با توجه به پیشرفت روزانه علم و تکنولوژی های برتر دنیا ساخته و به استفاده مرغداران عزیز می رسد تا پرورشی خوب و کم دردسر با بالا ترین راندمان اقتصادی داشته باشند عبارتند از:

  1. انواع ابخوری و دانخوری اتوماتیک
  2. سیستم های انتقال دان مرغ
  3. انواع هواکش
  4. هیتر و ……

تمامی این موارد به دلایل گفته شده قیمت نوسانی را دارا می باشند.برای اطلاع از قیمت روز و به صرفه با مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب ما و همچنین گرفتن قیمت از سایت های معتبر خرید خوب و بی دردسر داشته باشید.

امروزه کار صادرات این محصول شگفت انگیز نیز به کشور های همسایه رشد و رونق اقتصادی فراوانی را داشته است.شما می توانید از طریق همین سایت معتبر با کمترین سود بهترین قیمت تجهیزات مرغداری تجهیزات را سفارش داده و از این محصولات بی نظیر برای پرورش خوب و سالم طیور خود استفاده کنید.

امروزه تجهیزات خوب و با کیفیت از مهم ترین عوامل پرورش خوب و بدون مرگ میر می باشد.

قیمت تجهیزات مرغداری

انواع تجهیزات مرغداری

انواع تجهیزات مرغداری برای سهولت و راحت تر کردن پرورش مرغ ها و همچنین سود بالا و راندمان بالای اقتصادی مرغداران ساخته می شود.این محصولات عالی و پر کاربرد در این صنعت شامل:

  • دانخوری
  • ابخوری
  • دریچه ورودی هوا{پنجره ایلنت}
  • قفس پرنده
  • جت هیتر
  • هواکش مرغداری
  • دستگاه پر کن
  • و……

این تجهیزات از مهم ترین عوامل موثر در کیفیت و کمیت رشد جوجه ها به صورت عالی و همین طور مرقوم به صرفه از از نظر اقتصادی است.
استفاده از تجهیزات خوب و با کیفیت و مدرن با طول عمر بالا و کارایی بهتر نسبت به مدل های کم کیفیت تر در سالن های مرغداری یک راهکار خوب و منطقی برای پرورش خوب و بدون مرگ و میر است که این امر باعث شده بسیاری از طیور داران توجهشان به این امر جلب شده و از این محصولات مدرن و پیشرفته در صنعت خود نهایت استفاده را ببرند.

امروزه فروش این محصولات به دلیل کارایی عالی و باعث شدن سود و راندمان اقتصادی به طور فزاینده ای توسط مرغداران رو به افزایش است.

قیمت تجهیزات مرغداری

تولید تجهیزات مرغداری

شرکت مرغ خانه از معتبر ترین تولید کنندگان تجهیزات مرغداری است و تجهیزات این شرکت به طور معمول به چندین کشور همسایه صادر می شود.
تجهیزات این شرکت با جدید ترین دستگاه های روز دنیا و بهترین تکنولوژی تولید گشته و بهترین محصولات و تجهیزات را روانه بازار می کند.

شرکت مرغ خانه تولید کننده انواع فن تهویه صنعتی و فن سیرکوله و هواکش های ۱۰۰ و ۱۴۰ سانتی استکه در سالن های بزرگ پرورش طیور و همچنین سالن های بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

پنجره ایلنت تولید شده توسط این شرکت کار بلد در مرغداری های صنعتی و نیمه صنعتی دارد طرفداران زیادی می باشد و در ابعاد و انداره های مختلف تولید و روانه بازار می گردد.همچنین از پد های سلولزی شرکت مرغ خانه که با بهترین مواد اولیه و با مجرب ترین کارشناسان تولید می گردد در گلخانه ها و مرغداری ها استفاده انبوهی می شود.

قیمت تجهیزات مرغداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما