قیمت به روز هر کیلو دان مرغ پارس

قیمت های به روز هر کیلو دان مرغ پارس در بازار  چند است ؟ ویژگی های دان مرغ پارس چیست وچرا دان مرغ پارس توجهات زیادی را از سوی سایر تولید کنندگان و وارد کنندگان دان مرغ به خود معطوف ساخته است.
تاجر بودن یعنی اینکه بتوان از موقعیت های مناسب برای عرضه ی انواع دان مرغ در این حوزه استفاده کرد. زمانی که کارخانه ی دان مرغ پارس قیمت های به روز هر کیلو دان را از طریق رسانه های مختلف منتشر کرد هیچکس نمی توانست تصور کند که روزی این کارخانه با این روش بیشترین سود را ببرد.

قیمت دان مرغ پارس

یمت دان مرغ پارس مرغوب با توجه به نوع استفاده و همچنین مواد به کار رفته در آن متفاوت است که در این مجموعه به روز اعلام می گردد.

همانطور که می دانید در تولید دان آماده علاوه بر محصولاتی نظیر ذرت و سویا از یکسری مکمل نیز استفاده می گردد.

تفاوت قیمتی که در بازار شاهد آن هستیم نیز علاوه بر نوع سویا و ذرت به مقدار مکمل های استفاده شده نیز بستگی دارد.

به همین دلیل سایر تولید کنندگان, عوامل فروش و وارد کنندگان نیز به این روش جذب شدند. آن ها با رصد بازار توانستند بهترین قیمت را برای محصولات خود در نظر گرفته و منتشر کنند. البته این کار مستلزم کسب اطلاعات دقیق و شفاف در بازار است.

قیمت دان مرغ پارس

خرید عمده دان مرغ پارس

دان های عرضه شده توسط این مجموعه با آنالیز استاندارد کانادا بوده و از هر لحاظ قابل تضمین است و خریداران داخل و خارج کشور به خیالی آسوده می توانند نسبت به خرید عمده آن اقدام نمایند. لازم بذکر است خرید از ما بصورت عمده بوده و از فروش زیر ۱ تن در این مجموعه خودداری می گردد در صورت اینکه شما از مرغداران هستید می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید

دان مرغ پارس

عرضه بهترین دان مرغ آماده صادراتی

آیا دان مرغ آماده از کشورهای دیگر نیز متقاضی دارد؟ بهترین خوراک صادراتی جهت طیور گوشتی و تخمگذار از چه طریقی عرضه می شود؟

خواص و ویژگی های منحصر به فرد دان آماده سبب شده تا علاوه بر مرغداری های داخل کشور، مراکز پرورش طیور کشورهای همسایه نیز علاقه زیادی به مصرف آن داشته باشند.

دان مرغ پارس

کشورهای خریدار دان مرغ آماده

یکی از این کشور ها، افغانستان می باشد. کشور افغانستان از پتانسیل بالایی در این حوزه برخوردار است. بخش مهمی از دان مورد نیاز این کشور از طریق پاکستان تامین می گردد.

قیمت مناسب و کیفیت بالای دان تولید شده در ایران می تواند جایگزین مناسبی در جیره های غذایی مرغداری های این منطقه باشد.

این مجموعه آمادگی دارد تمام دان مورد نیاز کشورهای همسایه را با شرایط ویژه تامین نماید.

برای پرورش مرغ علاوه بر توجه به نوع دان مورد نیاز طیور باید به تجهیزات مرغداری مورد استفاده در مرغداری ها نیز توجه نمود تا بتوان سود بیشتری از پرورش طیور دریافت نمود

دان مرغ پارس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما