فروش انواع دان مرغ چینه بصورت کلی

دان مرغ چینه نمونه ای از باکیفیت ترین محصولات تولید شده برای مرغ های پرورشی می باشد که بصورت کلی بفروش می رسد و برای انواع مختلفی از مرغ های تخمی یا گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
دان مرغ چینه محصولی است که توسط شرکتی معتبر بنام چینه تولید گشته است و برای انواع مختلفی از طیور پرورشی به خصوص مرغ های گوشتی و تخمی مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. این دان های مقوی با استفاده از بهترین مواد اولیه از جمله صدف های معدنی، نمک، مکمل های ویتامینه و افزودنی های خوراک تهیه شده اند و در آنها منابع گیاهی و حیوانی بسیار باکیفیتی مصرف شده است.

شرکت تولیدی دان مرغ چینه

شرکت چینه تنها از اولین مراکز تولیدی خوراک دام و طیور می باشد که بهترین دان مرغ را تهیه می کرده و در کشورمان از سال 53 مشغول به فعالیت می باشد.
شرکت چینه با تولید سالانه پنجاه هزار تن محصولات خوراکی برای طیور توانسته است رکورد های زیادی را در این خصوص داشته باشد و علاوه بر تولید دان مرغ به تولید خوراک آبزیان نائل گردد.
خوب است بدانید که این شرکت با استفاده از بهترین تجهیزات و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا منجر به تولید محصولاتی سالم شده که سلامت مصرف کنندگان گوشت را به نوعی تضمین می کند.
امروزه انواع مختلفی ازین محصولات با کیفیت بالا برای مرغ های اجداد، تخمی، گوشتی، جوجه های یکروزه، یکماهه و سه ماهه تولید می گردد و بصورت کلی بفروش می رسد که هریک ازین دان های مقوی به نوعی سلامت طیور را تضمین می کنند و با حفظ سلامت آنها گوشت سالم تری بعمل می آورند در نتیجه سلامت مصرف کنندگان تضمین می شود.
منبع: خوراک دام و طیور ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما