سیستم هواکش مرغداری

سیستم هواکش مرغداری چیست و چه استفاده ای از آن می شود؟بهترین سیستم هواکش مرغداری را از کجا خریداری کنیم؟سیستم هواکش مرغداری چند نوع دارد؟اهمیت اسفاده از ان برای چیست؟این ها تمامی سوالاتی است که بسیاری از مرغداران به دنبال ان گشته و می خواهند اطلاعاتی کامل درباره ی این محصول کسب کنند.

در این مطلب جامع و پر محتوا می خواهیم به تمامی این سوالات پاسخ کامل داده تا دقیق ترین و کامل ترین اطلاعات را درباره ی این محصول کسب کنید.با ما در ادامه همراه باشید.

سیستم هواکش مرغداری

سیستم هواکش مرغداری نقش بسیار مهمی را در سلامتی طیور ایفا خواهد کرد که در همین سایت هم ارائه و قابل خرید می باشد.
کارایی های به خصوص و شگفت انگیز سیستم هواکش مرغداری بسیاری از مرغداران را جلب خرید خود کرده است.لازم به ذکر است که سیستم هواکش مرغداری یکی از مهم ترین و مورد نیاز ترین تجهیزات مرغداری جهت تهویه هوا و تنفس سالم برای مرغ ها در سالن های مرغداری می باشد.

تنوع در سیستم ها و تجهیزات مرغداری امروزه بسیار زیاد می باشد،که در چند سال اخیر بهترین و با کیفیت ترین هواکش ها در شهر تهران تولید و روانه بازار می شود.این سیستم های فوق العاده هوای داخل سالن را تمیز و تازه نگه می دارد و باعث شده که جوجه ها هنگام خوردن جیره خود مانند خوراک طیور، دان مرغ ،روغن سویا که از عالی ترین جیره های غذایی طیور می باشند راحت بوده و مرگ و میر در ان ها ایجاد نشود.

سیستم هواکش مرغداری

انواع هواکش مرغداری

امروزه هواکش های مرغداری با بالاتریبن کیفیت و در انواع های مختلفی در شرکت های تولیدی ساخته می شوند و در اختیار مشتریان عزیز و با فکری که دنبال پرورش خوب و سالم و بدون دردسر با راندمان بالای اقتصادی هستند می گردد.
هواکش های مرغداری در ابعاد های مختلفی تولید و عرضه می شوند که در زیر برایتان نام میبریم:

  • هواکش مرغداری ۸۰
  • هواکش مرغداری ۱۰۰
  • هواکش مرغداری ۱۲۰
  • هواکش مرغداری ۱۴۰

هریک از این هواکش ها دارای خصوصیات منحصر به فرد و راندمان کاری مخصوص به خود هستند که ابعاد سالن مرغداری در انتخاب ان نقش مهمی خواهد داشت.
برخی خصوصیات فنی مرغداری شامل:قدرت پروانه، دور پروانه، قطر پروانه، جنس پروانه، نوع بلبرینگ، نوع موتور ، نوع قاب،قدرت موتور،نوع دمپر و جنس دمپر می باشند که هر کدام می تواند در کیفیت و قیمت این محصول پر استفاده تاثیر گذار باشد.

سیستم هواکش مرغداری

 

کمک تهویه مناسب در مرغداری

از ان جهت که مرغداری ها برای داشتن هوای تمیز و سالم می باشند این محصول کارامد با خارج کردن گرد و غبار موجود در سالن های پرورش مرغ و هکچنین خارج کردن گاز های سمی و مضر برای بدن طیور از اطراف طیور شده و باعث تامین اکسیژن کافی می شود.
از جهت دیگر سیستم تهویه باعث تعادل در دمای سالن و به صورت دقیق تر به برداشت و بیرون کردن دما و گرمای زیادی در سالن کمک شایانی می کند که این امر باعث کاهش مرگ و میر و مریضی در مرغ ها می شود و در نهایت باعث راندمان و رشد و سود اقتصادی مرغداران خواهد شد.
از بحث های مهم دیگر تعدیل رطوبت در سالن های بزرگ می باشد که این محصول شگفت انگیز به طور خودکار این کار را انجام می دهد.

سیستم هواکش مرغداری

بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری

سیستمک های هواکش مرغ داریدر روش های تهویه گوناگونی به کار گرفته می شوند که شامل: تهویه عرضی، تهویه طولی و تهویه سقفی می باشد.
مدل های گوناگون هواکش ها به عنوان یک عضو مهم در سیستم های تهویه می باشند که در پایتخت ایران تهیه و تولید می شوند و در اختیار بازار کل کشور و همچنین مشتریان عزیز قرار می گیرد.شما می توانید با ما برای خرید خوب و با کم ترین هزینه در تماس باشید.

سیستم هواکش مرغداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما