سایت فروش دان آماده مرغ تخمگذار

دان نوعی خوراک مخصوص طیور است که پرورش دهندگان مرغ های تخمگذار می توانند این خوراک را بصورت آماده تهیه نموده و توسط سایت های فروش معتبر خریداری کنند.
دان نوعی خوراک است که مخصوص پرندگان می باشد و از موادی بسیار مغذی برخوردار است. اغلب دان هایی که برای مرغ و طیور پرورشی استفاده می شود از نوع دان های آماده هستند که پرورش دهندگان بجای تهیه دستی خوراک می توانند خوراک را بصورت آماده خریداری کنند.

دان آماده مرغ تخمگذار

دان های عرضه شده در بازار توسط کارخانه ها آماده و تولید می گردند اما شیوه تولید دان ممکن است توسط شرکت ها یکسان نباشد بعنوان مثال برخی از مراکز تولیدی خوراک و دان با استفاده از دستگاه های مدرن به خرد کردن و تهیه دان می پردازند و بصورت کنستانتره آن را تولید می کنند و برخی دیگر ازین شرکت ها هم ممکن است دان را بصورت پلت شده تهیه کنند.

بهترین دان برای مرغ ها

برای مرغ ها دان های مختلفی تولید می شوند که در اشکال گوناگونی تهیه شده اند و برای اهداف خاصی مناسب هستند به عنوان مثال مرغ های گوشتی که با هدف تولید گوشت نگهداری می شوند باید از دان های خاصی مصرف کنند و این دان را مرغ های تخمگذار نمی توانند استفاده کنند.
بطور کلی بهترین دان برای مرغ های تخمگذار غذاییست که در آن تمامی منابع گیاهی، حیوانی و معدنی بکار رفته باشد، دان زمانی مرغوب می شود که در تولیدش موادی همچون ذرت، جو، سبوس، کنجاله ها، پودر گوشت، نمک و دیگر افزودنی ها استفاده شده باشد.
از آنجایی که یک ماده خوراکی نمی تواند تمام نیاز های بدنی مرغ را تامین کند به همین خاطر استفاده از چندین ماده خوراکی با ارزش غذایی بالا در تولید دان ضروریست مثل استفاده از کنجاله که پروتئین سرشاری دارد ولی تنها پروتئین مرغ را تامین می کند و باید با مکمل های ویتامینه همراه گردد تا به بهترین شکل به تامین احتیاجات جسمی مرغ بپردازد.
در حال حاضر دفاتر فروشی همچون سایت دام و طیور با هدف عرضه بهترین خوراک های دامی و پرندگان در حال توزیع این محصولات در کشور می باشند و پرورش دهندگان طیور می توانند با مراجعه به این سایت انواع گوناگونی از دان های آماده، پلت، کنستانتره و… را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما