دان مرغ با کیفیت

دان مرغ با کیفیت را از کجا خریداری کنیم؟دان مرغ با کیفیت چه تاثیری در رشد جوجه ها خواهد گذاشت؟دان مرغ با کیفیت وابسته به چه عواملی است؟

قیمت دان مرغ با کیفیت چند است؟
دان مرغ یکی از مهم ترین و موثر ترین خوراکی ها در جیره غذایی طیور می باشد که با دارا بودن انرژی فراوان و همچنین بالا بردن سطح پتانسیل مرغ ها و همچنین سالم نگه داشتن ان ها در تمام طول دوره پرورش امروزه نقش بسیار بسزایی را در صنعت مرغ داری ایفا می کند.
دان مرغ ها انواع مختلفی داشته و با نتوجه به این که ساختار هر یک از مرغ ها با یک دیگر متفاوت می باشد باید طبق روش و فرمول خاصی که توسط کارشناسان برجسته داده میشود تولید و به مرغ ها داده شود.

دان مرغ با کیفیت

دان مرغ با کیفیت دانی است که از ترکیبات خوب و موثر برای مرغ ها برخوردار باشد.دان مرغ ها باید از پروتتیین و ویتامین های زیادی برخوردار باشند تا بتوانند سلامت مرغ ها و همچنین میزان کیفیت گوشت و تخم گذاری آن ها را افزایش دهند.
تغذیه مرغ ها با استفاده از دان مرغ کا را برای ان ها به اسان ترین حد ممکن رسانده و احتمال بروز خطا را به ۰ می رساند.اما هزینه ها را تا مقداری افزایشمیدهد که این امر نباید مرغ داران را برای استفاده از این محصوا منصرف کند.
شاید برایتان دسوال شود که چرا نباید به قیمت توجه کرد وقتی می خواهیم سود بیشتری کنیم؟ما به این سوال پاسخ می دهیم.

دانن مرغ ترکیبات فوق العاده ای دارد که تمامی خوبی ها را یک جا جمع کرده و به مرغ ها می رساند.دان مرغ با کیفیت راندمان و رشد جوجه ها و همچنین به گوشتی تر شدن آن ها کمک شایانی می کند که همین امر باعث می شود سود شما به صورت چشم گیری افزایش  یابد و تمام خرج کرد های شما را جبران کتد.زیرا در پایان دوره می بینید که وزن و گوشت و تخم مقدار ساللم ماندن مرعغ های شما به صورت فوق العاده ای افزایش یافته است.

دان مرغ با کیفیت

 

قیمت دان مرغ با کیفیت

همانطور که در بالا برایتان توضیح دادم قیمت در این محصول زیاد امر مهمی به شمار نمیرود و امروزه بسیاری از طیور داران به این امر واقف شده اند.
قیمت این محصول اغلب توسط تولیدی ها و شرکت ها تعیین میگردد.البته باید بگوییم نوسانات بازار داخل کشور و تحریم های اقتصادی نیز د قیمت این محصول بی تاثیر نیست.
برای مشاوره و قیمت استثنایی و باور نکردنی می توانید با ما در تماس باشید.

دان مرغ با کیفیت

ترکیبات دان مرغ

ترکیبات دان مرغ از ترکیبات استثنایی و فوق العاده ای است که بسیاری از طیور داران از این امر شگفت زده شده اند.از جمله مواد مقوی و تاثیر گذاری که در دان مرغ وجود دارند می توان به:ذرت،گلوتن ذرت،گندم کنجاله سویا پودر ماهی پودر گوشت،پودر استخوان،پریمیکس های معدنی و ویتامینه،مونو و دی کلسیم فسفات،اسید امینه های بسیار ضروری که هضم و راحتی غذا برای مرغ را به عالی ترین شکل ممکن می رساند.کولین کلراید ،نمک روغن جوش شیرین و انواع افزودنی ها از جمله پرو بیوتیک آنزیم و بایندر های گوناگون نام برد..

دان مرغ با کیفیت

خرید دان مرغ با کیفیت

برای خرید دان مرغ با کیفیت و به صرفه چه باید کرد؟

مشتریان می توانند از طریق روش های زیر نسبت به خرید سریع این محصول اقدام نمایند:

  • خرید حضوری با مراجعه به نمایندگی های فروش مجاز در هر شهر
  • خرید غیرحضوری از طریق مراکز اینترنتی معتبر

اسان ترین و مناسب ترین راه برای خرید دان مرغ با کیفیت و به صرفه از نظر اقتصادی خرید این محصول از طریق اینترنت و سایت های معتبر می باشد.
ما با در نظر گرفت تمامی این مهم ها و پایین ترین قیمت سعی کرده ایم تا مشتریان خود را راضی نگه داشته و بتوانیم کارشان را به اسانی راه بندازیم.

برای خرید خوب و با کیفیت تجهیزات مرغ داری و دان مرغ با ما در تماس باشید.

دان مرغ با کیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما