خرید مرغوبترین دان مرغ با قیمت ارزان

امروزه انواع مختلفی از مرغوبترین دان مرغ برای مرغ ها و جوجه های گوشتی یا پرورشی تولید می گردد که تمامی این دان های اعلا با کیفیت درجه یک تهیه شده اند و با قیمت ارزان و بصورت کلی قابل خریداری می باشند.
دان مرغ و خوراک هایی که برای مرغ های گوشتی، تخمی و زینتی تولید می شوند هریک دارای فرمولاسیون خاصی می باشند که در راستای تولید گوشت یا تخم تهیه شده اند و به نوعی موجب رفع احتیاجات این طیور پرورشی می شوند.
مرغ های گوشتی برای تولید گوشت و مرغ های تخمی برای تولید تخم بهتر به این محصولات نیاز دارند اما اگر دان های ارائه شده به طیور فاقد مواد معدنی کافی باشند تولید محصول توسط مرغ ها به تعویق افتاده و یا اینکه این محصولات در کمترین کیفیت تولید می شوند بعنوان مثال عوامل مختلفی در توقف تخمگذاری مرغ های تخمی وجود دارد که یکی از مهمترین عوامل تغذیه است و اگر تغذیه این مرغ ها خوب نباشد تولید تخم کاهش می یابد یا هرگز این تخم ها تولید نمی شوند و اگر هم تولید شوند کیفیت پایینی دارند.
در کل دان مرغ اهمیت بالایی دارد چراکه بطور مستقیم در رشد و نمو مرغ و تولید محصولش دخیل است و از همه مهمتر مصرف کنندگان گوشت و تخ مبطور غیرمستقیم سلامت شان در گرو دان می باشد.

دان مرغ باکیفیت

دان مرغ امروزه باکیفیت اعلا و درجه یک تولید می شود که با مرغوب ترین مواد اولیه خوراکی با منشا حیوانی و گیاهی تهیه می گردند و در آنها کنجاله، سبوس یا دیگر منابع گیاهی بصورت مخلوط بکار می روند.
منابع حیوانی همچون ضایعات گوشتی یا روغن ماهی هم بعنوان منابع حیوانی در این دان های اعلا بکار می روند که روی هم رفته منابعی سرشار از انرژی، فسفر، کلسیم، پروتئین و آهن را تشکیل می دهند و مرغ ها را از نظر پتاسیم، منیزیم یا روی بی نیاز می سازند.
دان مرغ درحال حاضر توسط کارخانه هایی با مجوز رسمی تهیه می شوند و با مرغوبترین کیفیت قابل خریداری اند و حتی برای اطمینان از کیفیت بالای شان می توانید در زمان تولید این محصولات در کارخانه ها حضور داشته باشید.
گفتنی ست دان مرغ هم اکنون با قیمت ارزان عرضه شده و امکان خرید اینترنتی شان هم توسط مراکز عرضه کننده فرآهم آمده است.
منبع: خوراک دام و طیور ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما