خرید عمده دان مرغ و خوراک دام

دان مرغ و خوراک های دامی محصولاتی هستند که امروزه با مواد مغذی سالم تهیه شده و در اشکال گوناون مثل خشک شده یا آسیاب شده ارائه می گردند و همچنین بصورت عمده قابل خریداری می باشند.
مرغ ها و دام ها اصلی ترین ذخایری می باشند که برای تولید گوشت و سالم ترین فرآورده های پروتئینه و لبنی پرورش می یابند ولی برای اینکه این محصولات در درجه کیفی بالا قرار داشته باشند باید چند ملاک از سوی پرورش دهندگان رعایت شود که یکی از این فاکتورها ارائه دان و خوراک مناسب است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دان مرغ با درجه کیفی بالا

همانطور که گفتیم خوراک و دان مناسب و با کیفیت بالا یکی ازفاکتورهایی است که بصورت غیر مستقیم روی گوشت و فرآورده های لبنی سر سفره ها تاثیر می گذارند.
در این راستا دان هایی که برای مرغ ها تهیه می شوند با استفاده از برامه های خاصی تولید می شوند بعنوان مثال برای اینکه مواد اولیه با درصد کافی و لازم در هم مخلوط گردند یک نرم افزار اختصاصی برنامه ریزی نموده اند که با کمک این نرم افزار میزان لازم هر ماده خوراکی را به تولیدکنندگان می دهد و می توان با این نرم افزار بهترین دان مرغ را فرموله کنند.
امروزه بسیاری از کارخانه های تولید کننده بر مبنای داده های نرم افزار بهترین مواد اولیه را آسیاب کرده و با هم مخلوط می کنند اما باید بدانید که تولید دان مرغ گوشتی با تولید دان قرقاول یا طیور تخمی از نظر مقدار مصرف مواد اولیه کمی متفاوت است یعنی اگر بخواهید مرغ های گوشتی پرورش دهید باید از دان خاص به خود استفاده کنید و همچنین ناگفته نماند که دان های تولید شده در رده های سنی گوناگون بکار می روند بعنوان مثال برای جوجه های یکروزه تا دو سه هفته دان های استارتر مصرف می شود و برای جوجه های سه هفته به بعد دان های دیگری تولید شده اند و بصورت عمده در اختیار خریداران و پرورش دهندگان قرار می گیرد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما