خرید دان مرغ و خوراک طیور گوشتی

خرید دان مرغ چگونه صورت می گیرد ؟ دان مرغ و خوراک طیور گوشتی مهمترین عامل تعیین کننده کیفیت گوشت طیور می باشد که در کنترل پرورش دهندگان می باشد ازین رو امروزه این محصولات با بهترین کیفیت تولید شده و بصورت عمده قابل خریداری می باشند.
در پرورش طیور گوشتی همچون مرغ های گوشتی ماشینی یا صنعتی عوامل مختلفی وجود دارند که منجر به کم کیفیتی یا ارتقای کیفیت گوشت می گردند، برخی ازین عوامل از دسترس پرورش دهندگان خارج است و به خود طیور بستگی دارد مثل سن یا نژاد اما برخی از عوامل وجود دارند که به شیوه های پرورشی مربوط می شوند و در کنترل پرورش دهندگان هستند که در ادامه این عوامل را ذکر می کنیم.

خرید دان مرغ گوشتی

در پرورش مرغ های گوشتی، تهیه خوراک با کیفیت و اصول تغذیه صحیح یکی از مهم ترین نکات در امر رشد کیفی و کمی مناسب طیور است. برای رسیدن به بالاترین میزان تولید باید دان تهیه شده دارای تمامی نیازهای مرغ های گوشتی باشد.

دان مرغ براساس سن، جنس، نوع تولید، کیفیت، برند سازنده و غیره تهیه می گردد. یکی از عوامل موثر در رشد یکنواخت مرغ های گوشتی استفاده از دان های آماده در جیره غذایی طیور می باشد که امروزه به دلیل مزیت های فراوانی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

استقبال بیش از اندازه مرغداران از این روش در تغذیه مرغ های خود موجب افزایش چشمگیر خرید توسط آن ها شده است.

خوب است بدانید که این دان ها و خوراک های باکیفیت هم اکنون در بیشتر نقاط کشور بصورت عمده و کلی قابل خریداری اند و در قیمت های بسیار پایینی بفروش می رسند.

مشتریان می توانند از طریق روش های زیر نسبت به خرید سریع این محصول اقدام نمایند:

  • خرید حضوری با مراجعه به نمایندگی های فروش مجاز در هر شهر
  • خرید غیرحضوری از طریق مراکز اینترنتی معتبر

لیست قیمت دان مرغ گوشتی

دان های تولید شده توسط کارخانجات کشور به دلیل دانه بندی بکنواخت، دارا بودن تمامی مواد مغذی مورد نیاز طیور و همینطور استفاده مناسب از تمامی مواد تشکیل دهنده دان توسط مرغ، موجب یکنواختی رشد گله و در نتیجه افزایش چشمگیر راندمان اقتصادی گشته است.

لیست قیمت دان مرغ گوشتی بر اساس مواد اولیه به کار رفته، سن جوجه، کیفیت و برند سازنده و همینطور عوامل دیگر متغیر است.

خریداران دان مرغ گوشتی می توانند به روز ترین قیمت این محصول را با مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش و راهی ساده تر از طریق سایت های اینترنتی معتبر که به طور ۲۴ ساعته فعال می باشند، تهیه نمایند و در صورت تمایل به صورت آنلاین خریدی مطمئن با قیمتی بسیار مناسب را انجام دهند.

نقش دان و خوراک طیور در تولید گوشت

همانطور که مستحضر شدید برخی از ملاک ها وجود دارند که تحت کنترل پرورش دهندگان هستند و می توان با رعایت شان کیفیت گوشت تولید شده را ارتقا داد مثل خوراک طیور گوشتی.
دان مرغ و خوراکی که برای مرغ های گوشتی یا سایر طیور پرورشی بکار می رود از مهم ترین عوامل هستند که باعث بهتر شدن سطح کیفی گوشت می گردند به همین خاطر امر تولید خوراک بسیار مهم تلقی شده و اغلب تولید کننده ها با استفاده از مواد مرغوب سعی بر تولید باکیفیت ترین دان دارند.
این مراکز تولیدی برای اینکه بتوانند بهترین محصول را وارد بازار سازند ابتدا مرغوب ترین مواد اولیه را تهیه می کنند که برخی ازین مواد عبارتند از:

  • کنجاله دانه روغنی
  • سبوس
  • غلات
  • پودر گوشت و ضایعات کشتارگاهی
  • ضایعات کشاورزی
  • مکمل های معدنی
  • افزودنی ها
  • منابع معدنی

این مواد توسط کارخانه های تولیدی دان با هم ترکیب شده و با اشکالی همچون پلت یا استوانه ای و پودری به بازار روانه می گردند.
همانطور که گفتیم مراکز تولیدی برای تولید بهترین دان مرغ باید از بهترین مواد اولیه استفاده کنند اما شاید این سوال برای تان پیش آید که دان مرغ اعلا چه نقشی روی کیفیت گوشت تولید شده دارد؟ یا چگونه موجب ارتقای کیفی گوشت می شود؟
برای اینکه مرغ های گوشتی یا سایر طیور بتوانند تولید محصول داشته باشند باید ابتدا نیازهای خودشان را برطرف کنند یعنی نیاز های جسمی و ضروری شان را که این نیاز ها شامل نیاز به پروتئین، نیاز به انرژی، نیاز به ویتامین، نیاز به وجود مواد مغذی برای حفظ سلامت شان، نیاز به آهن و نیاز به املاح دیگر می شوند.
حال اگر مرغ بتواند این نیاز ها را تامین کند نوبت به تولید محصول خوب می رسد یعنی تا وقتیکه این دسته از نیازها رفع نگردند از محصول با کیفیت خبری نیست بنابراین باید دان سرشار از این مواد باشد تا مرغ با مصرفش نیازهایش را رفع نموده و مرغوب ترین گوشت را تولید کند.
تامین این مواد از طریق دان امکان پذیر است پس می توانیم بگوییم دان و تغذیه مرغ ها یا دیگر طیور گوشتی تنها عامل اصلی در تعیین کیفیت گوشت به حساب می آیند.

صادرات دان مرغ گوشتی

عدم تعادل در مواد مورد نیاز دان در جوجه ها و همینطور کمبودهای تغذیه ای در آن ها نقش بسزایی در رشد اولیه و همینطور رشد نهایی گله دارد. به همین علت بسیاری از مرغداران با توجه به پی بردن به این نکته در پی تهیه دان مرغ گوشتی با بهترین کیفیت هستند.

اهمیت این موضوع موجب گشته کارخانجات متعددی در سراسر کشور با استفاده از آخرین اطلاعات علمی معتبر دنیا و با توجه به شرایط پرورش، مدیریت، بیماری ها و نیازهای مرغ به تولید این محصول با بالاترین کیفیت بپردازند.

همین امر موجب شده است علاوه بر داخل کشور توجه بسیاری از کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه را به خود جلب نماید و امر صادرات دان مرغ گوشتی را به طور ویژه ای گسترش داده است.

امروزه صادرات دان مرغ گوشتی از طریق کارخانجات سازنده و همینطور سایت های اینترنتی مرتبط به راحتی صورت می پذیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما