ارائه بهترین دان مرغ تخمگذار

بهترین دان مرغ امروزه با استفاده از نرم افزار های معتبر فرموله می شوند و بعد از تولید برای تغذیه مرغ های تخمگذار یا گوشتی مورد استفاده قرار گرفته و توسط فروشگاه های معتبر ارائه می گردند.
مرغ های تخمگذار فروشگاه امروزه جمعیت بالایی از پرندگان پرورشی را به خود اختصاص داده اند و با تولید بهترین تخم مرغ ها توانسته اند در زمره با ارزش ترین و سودآور ترین پرندگان قرار گیرند.
این مرغ ها اگرچه نژاد خوبی برای تولید تخم هستند اما در یک سن خاص نمی توانند تولید داشته باشند که صرف نظر از سن و جنس دان مصرفی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند به توقف تخمگذاری منجر گردد و حتی کیفیت درونی تخم را دستخوش تغییر کند.

دان مرغ باکیفیت

بهترین و باکیفیت ترین دان ها امروزه برای مرغ های تخمی تهیه می شوند که همه این دان ها بصورت آماده ارائه می گردند و جالب اینجاست که با استفاده از نرم افزار خاصی فرموله شده اند، ازین رو مواد بکار رفته در دان بطور استاندارد استفاده شده و مقدار مشخصی از هر ماده در خط تولید دان با هم مخلوط می شوند.
یکی از مهمترین علل تولید تخم باکیفیت همانطور که اشاره کردیم تغذیه است و نوع دان مصرفی مرغ روی تولید تخم بسیار موثر می باشد به همین خاطر باید پیش از خرید دان به مراکز معتبر مراجعه کنیم و از آنها بهترین دان را خریداری کنیم.
چنانچه مواد بکار رفته در دان کم یا زیاد بکار رفته باشند می توانند مرغ ها را با مشکل مواجه سازند در نتیجه تولیدات کاهش یافته و حتی مرگ مرغ ها در پی هستند.
بعنوان مثال اگر پروتئین یا انرژی کمی در دان مصرفی وجود داشته باشد مرغ ها قدرت و توانایی تولید تخم ندارند و اگر هم این مواد زیاد از حد استفاده شوند مرغ چاقی کاذب گرفته و تولید تخم کاهش می یابد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما