قیمت دان بلدرچین

برای دریافت لیست قیمت دان بلدرچین باید اول از نوع دان بلدرچین مورد نظر و کیفیت آن اطلاع حاصل نموده و سپس از طریق فروشندگان معتبر این محصول اقدام به خرید آن نمایید لازم بذکر است در صورتی که شما پرورش دهنده بلدرچین بوده و نیاز ماهانه زیادی به ای محصول دارید می توانید با تماس با ما با قیمتی بسیار مناسب دان بلدرچین را تهیه نمایید

  • لیست قیمت دان بلدرچین

قیمت دان بلدرچین  بستگی مستقیم به نوع انتخاب شما و میزان سفارش این محصول دارد و برای همین ما شمارا جهت خرید آن راهنمایی می کنیم و شما پس از خواندن مطلب و انتخاب دان بلدرچین مورد نظر خود می توانید با ما ارتباط برقرار کرده و از لیست قیمت روزانه این محصول اطلاع پیدا کنید

خرید عمده دان بلدرچین

یکی از مهم‌ترین نکات در امر پرورش کیفی و کمی بلدرچین، فراهم نمودن دان بلدرچین مناسب و با کیفیت است.

در امر تغذیه بلدرچین باید به سن رشد آن توجه نمود و براساس آن به تهیه انواع دان مناسب پرداخت.

به دلیل استفاده روزافزون از انواع دان به منظور افزایش راندمان کاری می‌توان به خرید عمده این محصول به دلیل قیمتی مناسب‌تر روی آورد.

خرید عمده دان بلدرچین به روش‌های زیر بسیار صورت می‌پذیرد:

  • خرید حضوری از طریق مراجعه به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مرتبط
  • خربد غیرحضوری از طریق مراجعه به سایت‌های اینترنتی معتبر

 

انواع دان بلدرچین

دان بلدرچین براساس سن جوجه، کیفیت دان، برند سازنده، میزان و نوع مواد غذایی به‌ کار رفته و غیره؛ دارای انواع متفاوتی می‌باشند.

انواع دان بلدرچین براساس سن و نوع جوجه:

  • دان آغازین
  • دان رشد
  • دان پایانی (گوشتی)
  • دان مولد (تخمگذار)

خریداران می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید و سایت‌های اینترنتی معتبر ضمن مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب، به تهیه بهترین نوع دان بلدرچین بپردازند.

دان بلدرچین مناسب چیست؟

برای بسیاری از مرغداران این سوال پیش می‌آید دان بلدرچین مناسب چیست؟ دان بلدرچین مناسب، دانی است که حاوی تمامی مواد موردنیاز آن با بهترین کیفیت باشد.

این محصول دارای موادی نظیر:

  • اسیدهای آمینه
  • پروبیوتیک
  • ویتامینه‌ها
  • مواد معدنی و ریزمغذی‌ها
  • سویا و‌ ذرت
  • و غیره

برای تهیه دان بلدرچین مناسب و با کیفیت، بهترین راهکار استفاده از سایت‌های اینترنتی معتبر و نمایندگی‌های مجاز است که دارای ارزان‌ترین قیمت به دلیل بی‌واسطه بودن نیز هستند.

تولید کنندگان دان بلدرچین

دان یکی از بزرگ‌ترین ارکان احتیاجات بلدرچین در تمام دوره پرورش آن‌ها می‌باشد که مستقیما با موفقیت افراد در این عرصه در ارتباط است، بدین منظور تولیدکنندگان بی‌شماری در سطح کشور به تولید این محصولات با مرغوب‌ترین کیفیت می‌پردازند.

تولیدکنندگان دان بلدرچین از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه جهت تولید انواع دان‌ها استفاده می‌کنند، همچنین پروتئین استفاده شده در آن‌ها از سویا است.

مهم‌ترین نکته در تهیه دان بلدرچین مراجعه به شرکت‌های معتبر و مطمئن است که امروزه با راه‌اندازی مارکت‌های اینترنتی متعدد خرید را در هر مکان و زمان برای مشتریان هموار نموده است.

نکات مهم در پرورش بلدرچین

یکی از نکات مهم در پرورش بلدرچین بحث تغذیه آن است، که به دلیل اینکه بیشترین هزینه دوره رشد را دارا می‌باشد، بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است.

کسانی که در این حوزه فعالیت دارند باید به دان مناسب جهت رشد بهتر و سریع‌تر بلدرچین توجه کنند. دان مناسب می‌تواند بهترین عملکرد را در رشد اقتصادی پرورش‌دهندگان ارائه کند.

اهمیت بالای تغذیه بلدرچین از لحاظ بالا بردن راندمان اقتصادی می‌تواند سهم بسزایی را در پیشرفت روند پرورش بلدرچین داشته باشد.

همین امر در چند سال اخیر موجب رغبت بسیار زیاد پرورش‌دهندگان در تامین و خرید دان بلدرچین شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما