عرضه دان آماده مرغ با بهترین کیفیت

دان آماده مرغ به محصولاتی مشتکل از چندین خوراکی و منبع غذایی ارزشمند گفته می شود که در رشد و نمو مرغ ها موثر اند و با بهترین کیفیت در بازار عرضه می گردند.
دان مرغ آماده غذایی کامل برای طیور است که در کارخانه های پیشرفته و مدرن با دستگاه های گوناگون تولید می شوند و طی فرایندی همچون آسیاب یا مخلوط شدن در اشکال گوناگونی مثل پلت، استوانه ای یا پودر بعمل می آیند.
دان های آماده ی مرغ برای جوجه مرغ های گوشتی و پرورشی از زمان تولد تا آخرین روزیکه برای کشتار منتقل می گردند بهترین خوراک محسوب می شود و می تواند مدام بدن شان را از نیازهای ضروری بی نیاز نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مواد تشکیل دهنده دان مرغ

دان مرغ همانطور که گفتیم تا آخرین روزیکه مرغ ها زنده هستند برای شان مفید می باشد به همین خاطر در آنها باید مواد معدنی، ویتامین ها، پروتئین ها و ریز مغذی های دیگر همچون فسفر، پتاسیم، روی، آهن، منیزیم، مس و دیگر ریزمغذی ها بکار روند تا جوجه های یکروزه بتوانند رشد و نمو خوبی داشته باشند و از بیماری در امان بمانند و همچنین مرغ های مسن هم با این دان ها می توانند انرژی کافی جهت تولید تخم را بدست آورند.
دان مرغ که بصورت آماده بفروش می رسند از منابعی گیاهی، حیوانی و منابع معدنی در تولید شان بکار می رود که هریک از این خوراکی ها قسمتی از نیاز جوجه و مرغ ها را تشکیل می دهند و زمانی که این نیاز ها به خوبی رفع گردند بدن شان به تولید گوشت و تخم می پردازد و بهترین سطح تولید را خواهند داشت.
بطور کلی برای اینکه دان مرغ با بهترین درجه کیفی باشد از مولتی ویتامین ها استفاده می نمایند و در آنها از پروتئین، پروبیوتیک، آنتی بیوتیک و پری بیوتیک ها هم بکار می برند.
هم اکنون این محصولات با بهترین کیفیت قابل خریداری اند و از کارخانه نیز بصورت کلی عرضه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما